Pokrajinski sekretar za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo Čedomir Božić, predstavio je medijsku kampanju pod nazivom „Neodoljivi ukusi ravnice – sirevi Vojvodine“, koju je pokrenuo ovaj sekretarijat, u saradnji sa Privrednom komorom Vojvodine. Kampanja ima za cilj da pospeši pristup tržištu i pomogne malim proizvođačima da svoje proizvode na lakši način plasiraju na isto.
Božić je rekao da je ova kampanja usmerena ka podizanju svesti o vrednosti domaćeg proizvoda, kao i jedinstvenoj promociji različitih proizvođača sireva.
– Kampanjom je predviđen širok spektar marketinških aktivnosti, kao i kreiranje jedinstvene internet prezentacije sirevivojvodine.rs, koja će sadržati platformu za digitalni kontakt sa kupcima i predstavnicima trgovinskih lanaca. Pokušaćemo slikovito da predstavimo široj javnosti ove poljoprivredne proizvode, a samim tim i turističke potencijale krajeva gde proizvođači rade i žive, rekao je Božić.

On je dodao da će u fokusu kampanje biti domaćin koji na svom gazdinstvu ima zaokružen proces proizvodnje sira, počevši od uzgoja krava i sirovina, pa do krajnjeg proizvoda.